Kyllä oli oikeasti läppäjätkä. Se, että koin huonon maanantain, oli syy vetäytyä taas taakse päin häntä koipien välissä.  Mulla on ollut pitkään syvä masennus mikä on estänyt mua alkamasta tekemään asioita edes pikku hiljaa. Esim. ikuisuus projekti parvekkeen siivous. Se on niin täynnä tavaraa, että hyvä jos siellä mahtuu olemaan.  Maanantait on muutenkin ollut mulle aina helvetti, samalain kuin sarjakuvahahmo Karviselle. Uusi viikko, uusilla pettymyksillä ja jotenkin kaikki menee päin persettä maanantaisin. Jos voisi vain kieltää maanantait lailla.

Parveke projekti varmaan pysyy ja on ollakseen vielä seuraavat puoli vuotta, koska mitään muutahan mulla ei ole kuin aikaa. Työttömänä kotona ollessa kaiken voi aina siirtää huomiseen tai ensi viikkoon. Kyllä se joskus hoituu. Se, että podin huonoa omatuntoa masennuksen aiheuttamasta saamattomuudesta oli syy taas miehen ailahteluun.

"Hyvää yötä ja kaikkea hyvää."

ok.jpgKysyessäni, että mistä nyt taas tuulee. Vastausta sai odottaa taas niin kauan, että mulla paloi sitten lopullisesti hermo. Olin miettinyt koko yön miten saisin ilmaistua ajatukseni selkeästi. Kello kuusi ajattelin olla se aikuinen ja kertoa miltä musta tuntui.


Kirjoitin:

Pakko sana sen verran, että oon aika hämilläni tästä yhden tunnin sisällä ailahtelusta keskustelusta whatsapissa. Kai tiedät, että kaikkea hyvää tarkoittaa hyvästejä? Eli sää siis lopetat tän meidän jutun? Okei. No, sen olisi voinut tehdä ihan soittamalla, eikä laittamalla jotain ihme sekavaa didadaapaa. Luulin, että asiat oli ok. Se mikä ärsyttää, on se, että annoin sulle omaa tilaa, enkä halunnut häiritä soittelemalla päivittäin, koska  laitettiin päivittäin viestiä ja sain muutenkin susta sen kuvan, että pidät omasta rauhasta. Mulla on puhelin 98% ajasta äänettömällä, koska en pidä puhelimessa puhumista. Ja se, että näkee, että toinen on lukenut viestit mutta ignooraa vastaamatta mitään, saa veren kuplimaan. Tulee automaattisesti mieleen, että mistäköhän se nyt suuttu ja mitä nyt taas.  En mä sit tiä oisitko sää halunnut, että soittelen enemmän? Mutta jaa. En ole muutenkaan hyvä ihmisasioissa niin pitkän yksinolon jälkeen, että otappa täskin nyt selvää.


Vastauksen näette tässä.

eikaisiin%C3%A4.jpgKyllä mulla rytisi samantien otsalohkossa.  Mä en ole kirjastonkirja minkä voi laittaa varaukseen ja hakea sitä sitten kun huvittaa. Se, että mulla oli huono maanantai, oli syy kylmien pakkien antamiseen.

Darling, u can keep ur shit.  Ihminen mikä vaihtaa mielipidettänsä 15 min välein, tietämättä onko lintu vai kala. Suosittelen sellaiselle ihmiselle ihan sinkkuna olemista koko loppuelämänsä. Have a good life dick.