Tästä on nyt aikaa, kun olen viimeksi kirjoittanut. Olen ollut oman mieleni vanki ja käyttänyt kaiken aikani melkein pelaamiselle ja nurkassa kyyhöttämiseen. Sosiaalinen elämä on kuolon korissut jo tovin ja ainoat ihmiskontaktit perustuivat kaupan kassan henkilökuntaan ja muutamaan hassuun wassapp viestiin. Äitini vierailu sai hieman mielialani nousemaan hetkeksi.

Kirjoitin aikaisemmin "tehosekoitin miehestä", joka on elämässäni mukana boksilla pelatessani. Eilen sain tarpeeksi koko ihmisestä ja tulin järkiini, että minun ei kannata tuhlata enään sekunttiakaan hänen kanssaan tai yrittää enää ymmärtää, miksi hän on sellainen, kuin on.  Sain osakseni niin paljon pahaa mieltä ja herjauksia kolmen miehen liittoutumasta, jotka vain kertoivat "totuuksia" minusta. Alkoholillahan ei asiaan ollut vaikutusta. #eipävissiin

Ollessani eri mieltä eräästä leffasta ja naisnäyttelimisestä, tehosekoitinmies suorastaan raivostui. Hän liittoutui kahden muun miehen kanssa pelikeskustelussa ja alkoivat vähättelemään tietouttani elokuvista. Olin vain amatööri ja noob. Nainen, mikä oli sekaisin ja minun mielipiteelläni ei ollut mitään merkitystä.  Nainen, jolla ei ollut mitään sanottavaa.
Samaan hengenvetoon miehet alkoivat heittään loukkauksia luonteestani, ulkonäöstäni ja tavastani puhua, sekä keskustella. Jopa kahden vuoden takainen riita vedettiin uudelleen pöydälle, josta luonnollisesti syytettiin vain ja ainoataan minua, koska miesliittoutuma ei nähnyt itsessään mitään vikaa. En hermostunut.

Olin hämillään syytöksistä ja äänestäni saattoi paistaa läpi itkuisuus.  En ymmärtänyt miten olin joutunut tähän tilanteeseen sanommalla: EI, OLEN ERIMIELTÄ. Miehet suorastaan kiihtyivät raivon partaalle, koska eivät saaneet minusta haluamaansa reaktiota. Myönsin ihan heidän kiusakseen kohdat, missä olin tehnyt aikaisemmassa riidassa virheitä ja totesin, että asian olisi voinut silloin hoitaa paremmin ja jos kerran asiasta oli jäänyt jotain hiekkaa esinahan väliin, niin miksei miehet voineet ottaa asiaa esiin ajoissa selvinpäin ollessaan? Miksi aiheesta alettiin nyt riitelemään ja syyttelemään 2v jälkeen?

Totesin mielessäni, että olen niin kyllästynyt tähän paskaan.  Jos suomalainen mies on niin munaton, että ei uskalla sanoa asioita suoraan tapahtuma hetkellä, onko se ihminen aikani väärti? Ei ole.

Poistuin keskustelusta vähin ääniin. Aukaisin kaverilistan ja poistin kolmenmiehen liittoutuman ystävistäni.
Minulla on nyt huomattavasti kevyempi olo.
En ole vittumainen lehmä, koska osaan sanoa EI.
Kestäkää se.